BOŽKOV slaví 100 let

Praha, 10.března 2020 – Božkov, nejsilnější značka lihovin v Česku slaví výročí 100 let od založení.  K narozeninám si Božkov nadělil novou reklamní kampaň s mottem „Spolu jsme sami sebou“ v němž vyzdvihuje typický symbol Božkova – plachetnici a která zastřešuje hlavní produkty značky.

Tradiční česká značka Božkov je dlouhodobým lídrem v prodeji lihovin na českém trhu a zastřešuje nejsilnější značku Božkov Originál nebo úspěšnou novinku Božkov Republica. K výročí 100 let založení je plánována řada marketingových aktivit, z nichž nejvýraznější je nový reklamní spot s tváří značky Jiřím Macháčkem. Úplně první spolupráce započala roku 2015 a na základě pozitivních reakcí došlo k její obnově v novém podání.

Během ledna vznikl v dílně kreativní agentury Made by Vaculík, produkční agentury Boogie Films a pod taktovkou režisérky Alice Nellis nový spot, který vstupuje do TV začátkem března a objevovat se bude s krátkou přestávkou až do konce června 2020.  Mimo televizi se představí také v on-linu. „Nový spot podtrhuje přátelství, nadsázku a vtip značky, přičemž jsme chtěli zároveň vyzdvihnout ikonickou plachetnici a motto značky „Spolu jsme sami sebou“, které se již odráží v komunikaci na sociálních sítích značky Božkov sdružující komunitu Božanů“ doplňuje Group Brand Manager Michal Jakl

Zároveň v rok kulatých narozenin prošla velká část produktové řady redesignem obalů. Do nového kabátu se obléknou i webové stránky Božkov. Značka bude i nadále budovat vztahy s komunitou na sociálních sítích. „V době silných sociálních médií, kdy se řada lidí pyšní zkresleným životem, odlišným od jejich skutečného standardu, tkví výjimečnost v opravdovosti a rozhodnutí stát si za svým skutečným životem bez příkras, který nejlépe chutná s lidmi, s nimiž jsme sami sebou. Komunita Božanů vyzdvihuje opravdovost a kvalitu zážitků prostřednictvím jednoduchých, dostupných věcí,“ komentuje koncept Brand Manager značky Božkov Marie Votrubová.

O Stock Plzeň – Božkov:

Společnost STOCK Plzeň-Božkov je jedničkou na českém trhu, která svým zákazníkům přináší tradiční a oblíbené značky lihovin již téměř 100 let. S portfoliem čítajícím více než 100 značek je lídrem na trhu. Prodává populární výrobky značky Božkov, Fernet Stock a oblíbené vodky Amundsen a Pražská vodka. Dále distribuuje úspěšné značky jako nejprodávanější importovaný rum v Česku Captain Morgan, nejsilnější značku skotské whisky na světě Johnnie Walker, oblíbený krémový likér Baileys, nejprodávanější bourbon Jim Beam, koňak Courvoisier a mnohé další. Koupí společnosti BARTIDA v červnu 2019 doplnila společnost Stock Plzeň- Božkov své portfolio zejména o prémiové značky lihovin. BARTIDA je v Česku mimo jiné distributorem kubánského rumu Legendario, producentem vlastních ovocných a bylinných likérů Bartida Original a obchoduje s destiláty a rumy z mnoha zemí.

Kontakt pro média:

Martina Lancingerová
Neopublic s.r.o.
martina.lancingerova@neopublic.cz
+420 775 144 301